Meer hulp nodig?

Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Het antwoord op veel vragen is online te vinden.


Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie.


 

Meld een storing

Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie.



Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.

Tip! Registreer je toestellen voor garantie zodat wij exact weten welke toestellen je hebt en om de administratie te versnellen.


Stel een vraag

Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie.



Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Maak een afspraak bij ons Experience Center of kijk waar de dichtstbijzijnde Hisense-dealer is. 



Bel met het contact center

Het antwoord op veel vragen is online te vinden


Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie.



Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.


 

Telefoonnummer: 053 804 536


Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.