Registratie

Waar vind ik het model-of artikelnummer van mijn toestel?

Het model- en artikelnummer van je toestel vind je op het typeplaatje op het toestel.



Kun je niet bij het modelnummer? Het nummer staat eventueel op de factuur. Als dat niet het geval is, vraag het dan na bij de winkel waar je het toestel heeft gekocht. Mogelijk staat hij op de offerte. 

 

Je vindt het typeplaatje op één van de volgende plekken van je toestel:


Koel- of vrieskast 

  • Links onderin naast de onderste lade (bij de koelkast is dit de groentelade).  

 

Televisie 

  • Op de achterkant.

Wasmachine of droger

  • Op de deur of in de deuropening.

  



Open artikel

Hoe registreer ik mijn toestel voor garantie?

Registreer hier online uw toestel binnen 30 dagen na aankoop. Registreren is gratis. 


Wil je eerst meer weten over de garantie? Bekijk dan de garantievoorwaarden


Meer informatie


Open artikel

Waar vind ik een energielabel voor mijn toestel?

Een energielabel voor je toestel vind je op het toestel zelf, in de verpakking of op onze website:  

  1. Vul het modelnummer van je toestel rechtsboven in de zoekbalk in op onze homepage.  
  2. Druk op Enter.
  3. Scroll naar het einde van de pagina.
  4. Klik op Downloads.
  5. Het energielabel vind je onder het kopje Downloads.

Open artikel

Waarom staat mijn toestel niet in de registratielijst?

Soms staat het modelnummer van je toestel niet in de registratielijst. Vermeld in dit geval het modelnummer dat op de factuur staat. 


Hisense apparaten die je niet bij een Nederlands bedrijf of website heeft gekocht beschikken niet over de juiste certificering voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via ons officiële dealerkanaal kun je een registratie doen.


Hoe herken je een Hisense Nederland toestel?

Op het typeplaatje van het toestel staat een serienummer. Als je ongeveer in het midden van dit nummer de codering "NL" ziet staan, dan geeft dit aan dat het een Nederlands toestel is. 


Staat het modelnummer niet in de registratielijst en heb je het toestel wel via een van onze officiële dealers gekocht, neem dan contact met ons op


Open artikel

Hoe zie ik of mijn toestel staat geregistreerd voor garantie?

Wij kijken graag voor je na of jouw toestel is geregistreerd, neem contact met ons op


Goed om te weten 

Je registreert jouw apparaten online.


Meer informatie


Open artikel

Heb ik een energielabel nodig voor mijn toestel?

Niet alle apparaten hebben een energielabel. Als je toestel een energielabel heeft, dan vind je dit op onze website. Download het label gemakkelijk zelf.


Open artikel

Waarom kan ik mijn toestel niet registreren voor garantie?

Voordat je verder gaat 

  • Onderdelen en accessoires zoals verlichting vallen niet onder de garantie en kun je niet registreren. 
  • Let op dat je cijfers en letters niet met elkaar verwart bij het invoeren van het artikel- en versienummer.


Hoe los ik dit probleem op? 

Lukt je registratie niet? Neem contact op met onze klantenservice


Meer informatie 


Open artikel