Ik wil graag een serviceaanvraag doen voor Hisense apparatuur die ik niet in Nederland heb gekocht, waar kan dat?

Wanneer blijkt dat de apparatuur met het bijbehorende serienummer niet afkomstig is vanuit ons distributiekanaal in Nederland, dan verwijzen wij je door naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht.  


Hoe zie ik of mijn Hisense toestel van een Nederlandse dealer is? 

Op het typeplaatje van het toestel staat een serienummer. Als je ongeveer in het midden van dit nummer de codering "NL" ziet staan, dan geeft dit aan dat het een Nederlands toestel is. 


Hisense apparaten die je niet bij een Nederlands bedrijf of website heeft gekocht beschikken niet over de juiste certificering voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via Nederlandse dealers, kan ATAG Benelux de goede werking garanderen en reparaties uitvoeren. 


Onze uitgebreide garantievoorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op toestellen waarvan wij de importeur zijn en die zijn verkregen via ATAG Benelux of via onze Nederlandse dealers. Op onze website vind je onze dealers.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.