Mijn Afspraak

Hoe kan ik een techniekersbezoek aanvragen?

Wil je een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een techniekersbezoek aan. 


Tip! Registreer je toestellen voor garantie zodat wij exact weten welke toestellen je hebt en om de administratie te versnellen.


Goed om te weten 

In Nederland kan het voorkomen dat Hisense audiovisuele apparatuur aangeboden wordt door niet-officiële dealers welke afkomstig is uit parallelimport. Deze apparatuur beschikt niet over de juiste certificering(en) voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via ons officiële dealerkanaal kan ATAG Benelux de goede werking garanderen en service verlenen. 


Meer informatie  


Open artikel

Hoe wijzig of annuleer ik mijn techniekersbezoek?

Heb je een afspraak met een technieker en wil je deze wijzigen of annuleren? Afhankelijk van het type toestel verloopt het wijzigen of annuleren via ons Contact Center of via onze servicepartner Dynafix.


Techniekersbezoek koelkast, wasmachine, droger 

Komt de technieker voor je koelkast, wasmachine of droger? Neem contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Techniekersbezoek TV 

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Neem contact op met Dynafix om je afspraak af te zeggen of te verzetten. Je vindt de contactgegevens in de afspraakbevestiging van je techniekersbezoek.


Open artikel

Wanneer komt de technieker?

Heb je online of telefonisch een afspraak gemaakt voor een techniekersbezoek? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak.


Techniekersbezoek koelkast, wasmachine, droger

Komt de technieker voor je koelkast, wasmachine of droger? Dan ontvang je een werkdag van tevoren na 13:00 uur een e-mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de technieker kunt verwachten.


Neem contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Servicepartner Dynafix voor TV 

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Je ontvangt van Dynafix een e-mail en sms ter bevestiging van je monteursbezoek. Je kunt de status van je melding volgen via dezelfde link als waar je het monteursbezoek hebt ingepland.


Neem contact op met Dynafix om je afspraak te wijzigen of annuleren. Je vindt de contactgegevens in de afspraakbevestiging van je monteursbezoek.


Open artikel

Kan de technieker mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heb je een afspraak met één van onze techniekers, dan belt de technieker je voordat hij bij je is. 


Meer informatie


Open artikel

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het techniekersbezoek?

Heb je online of telefonisch een afspraak gemaakt voor een techniekersbezoek? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. 


Hisense technieker voor koelkast, wasmachine, droger

Komt de technieker voor je koelkast, wasmachine of droger? Dan ontvang je een werkdag van tevoren na 13:00 uur een e-mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de technieker kunt verwachten.


Servicepartner Dynafix voor TV

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Je ontvangt van Dynafix een e-mail en sms ter bevestiging van je techniekersbezoek. Je kunt de status van je melding volgen via dezelfde link als waar je het techniekersbezoek hebt ingepland.


Meer informatie 


Open artikel

Ik wil graag een serviceaanvraag doen voor Hisense apparatuur die ik niet in Nederland heb gekocht, waar kan dat?

Wanneer blijkt dat de apparatuur met het bijbehorende serienummer niet afkomstig is vanuit ons distributiekanaal in Nederland, dan verwijzen wij je door naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht.  


Hoe zie ik of mijn Hisense toestel van een Nederlandse dealer is? 

Op het typeplaatje van het toestel staat een serienummer. Als je ongeveer in het midden van dit nummer de codering "NL" ziet staan, dan geeft dit aan dat het een Nederlands toestel is. 


Hisense apparaten die je niet bij een Nederlands bedrijf of website heeft gekocht beschikken niet over de juiste certificering voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via Nederlandse dealers, kan ATAG Benelux de goede werking garanderen en reparaties uitvoeren. 


Onze uitgebreide garantievoorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op toestellen waarvan wij de importeur zijn en die zijn verkregen via ATAG Benelux of via onze Nederlandse dealers. Op onze website vind je onze dealers.


Open artikel

Wat jij kunt doen om het techniekersbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze technieker kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren toestel staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het techniekersbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Komt de technieker voor jouw.. 


Wasmachine/droger: 

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Koelkast/vriezer:

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


TV:

  • Zorg ervoor dat de TV goed toegankelijk is en losgekoppeld van de muurbeugel.
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

Open artikel